sábado, 19 de abril de 2008

Flasbacks

¿De onde sal toa esta xente? ¿y qué ye lo que miren? Pasa dalgo. Caminar, tengo que seguir caminando y nun desfallecer. Mírate pa les botes y nun pienses no que te queda entobía por subir. Ye igual, ties tol tiempu del mundu, y eso por nun querer contratar una mula, que osties, a esti mundu biense a sufrir y equí ye onde lo tamos entamando a pagar. Yo si que pagaba agora mesmo porque dálguien me llevase esta mochila, que cargo sobre mi como penitencia poles maldaes que cometi en vides pasaes. Mecaguen.

¿Y una cervecina? Dios como diva entrar una cervecina fresca con un montón de gaseosa. Soi fatu o que, ¿por qué me torturo así? Esti neñu ya debe de tar arriba. La madre que lu parió, que nun tien culpa nenguna, que fuerte ta. ¿Quedará muncho? Menos mal que esto yera lo mas cencieyo. Pa que se me ocurriría a mi meteme n'estos fregaos. Madre de Dios, tengo que parar. Bueno, ya ta, nun hai mas remediu que tirar p'alantre y que seya lo que quiera. Voi cantar, asina nun pienso. Si polo menos les canciones que me salen fuesen dalgo decentes, solo soi quien a cantar la de "sufre mamón". Que cruz.
Estos, mas o menos, yeren los pensamientos que constantemente y durante un espaciu infinitu de tiempu, me diven pasando pela cabeza, metanes arrastraba esti cuerpu serranu peles cuestes del Toubkal, cume más alta na que yo tuve hasta agora. Y viendo la esperiencia, nun se yo si...



3 comentarios:

  1. No sé xq decías que me iba a reir, si lo tienes dominao del todo.
    Un besín

    ResponderEliminar
  2. Qué bueno. Nunca lo imaxinara d'esta forma. La verdá, partime de risa al lleelu, imaxinome que allá por Payares nun lo pasaras tan bien. El roxu tampoco diba sobrao, y pensaba en les cerveces que nun había. Conformamonos con un güiski bereber. Como decía el poeta, "nunca llovió que nun abocanara". Agora les coses vense meyor ¿non?

    ResponderEliminar