sábado, 19 de abril de 2008

Obsesiones


Ya lo decía mio madre: el comer y el rascar ye too p'abotargar los sentios... Y ye que dende que les sacaberes entamaron a facese visibles, ya nun quieren parar, dicen que d'equí a la eternidá.
Fue en Radio Sele, 106.1 de la fm, http://www.radiosele.net/ , va un montón d'años, onde estos simpáticos bichinos, amantes de lleendes y humedaes, perdieron la invisibilidá y ficieron usu y disfrute d'esi esibicionismu hertzianu que les lleva a surfear pola banda sonora de lo qu'elles llamen, eufemísticamente, planeta azul.
Y ye güei, víspera de nada, cuando pierden totalmente'l norte y la compostura pa enredase nel mundu virtual de ¿cómo ye? ¿blogsfera?

¡¡¡POR FIN LLEGAMOS!!!

Yá naide nos pue parar, aunque la verdá ye que nun sabemos bien onde nos tamos metiendo; da igual, tampoco lo sabiemos cuando formando parte del "comandu itinerante" del grupu monte Ibice-Cuadonga planteabemos la idega de facer unes xornaes montañeres, que cola tontería, ya van pola quinta edición.

Con estos antecedentes ¿quién dixo mieu? Entamamos agora, pues, el retornu lóxicu al so mediu habitual de les sacaberes: los praos y les caleyes. Esperando sólo que al dir xuntes pelos montes, valles, ríos, fontes, biesques y demás paisaxes de dientro y fuera casa, seya motivu suficiente pa que apaguéis l'ordenador y disfrutéis d'esta primavera que ya se nos echa encima. Bueno, val, ya se que esto último suena un poco cursi, pero de dalguna forma tenía que terminar y aprovechar pa decir, que a lo que les sacaberes se van dedicar n'esti blog ye a pisar praos, a la naturaleza, a la fauna y coses similares.
P.D.
Da lo mesmo'l camín que tomes, porque al final, tolo que se sube, irremediablemente tien que baxar.






































No hay comentarios:

Publicar un comentario