martes, 6 de mayo de 2008

Albun de fotos de la sacabera


¡¡¡Bien, bien, bien!!!
Pa les que desconozcan la vida cotidiana de les sacaberes, deciyos que ye común la falsa apariencia de dexadez y abandonu que tienen.
Lo que pasa, ye que somos bichinos que faen les coses despacio, sele, con calma. Nun se, si pensando o non lo que faen, pero dende llueu, dandose tiempu.
Ye por esti motivu, que nos alegramos ¡¡¡bien, bien, bien!!! con cada llogru que conseguimos. Que quereis, somos asina de cachondes y animoses.
La última gran victoria ¡¡¡bien, bien, bien!!!, ye l'aparición del "albun de fotos de la sacabera". Si pinchais sobre la dirección que sal ehí, podreis acceder al conxuntu, por bloques, de les semeyes que les sacaberes vallan faciendo.
De momentu solo ta el bloque que corresponde a la salida de monte: Orlé - Los Tornos. Pero si dais un poco de tiempu, aseguramosvos que vamos dir colgando tolo que tenemos... ¡Bueno!, igual nun todo, pero casi ¡¡¡bien, bien, bien!!!
Solo teneis que tener un poco de paciencia.
Les prises son males pa cualquiera, lo único que nos faen, ye dir de culo.





1 comentario:

  1. Hola sacabera, yes tan errante que nun hai quien te pille, pero bueno, esto sólo ye pa decite que les tos fotos molen muncho, especialmente la de la "fiera de mi niña" ye un robao, non? pues ten cuidado coles denuncies!!! ;D

    ResponderEliminar