jueves, 15 de mayo de 2008

Buscando casa



Pa una meyor comprensión d’esti post, use la llingua de los caracoles, na so variedá de: “¡¡Si, soy un caracol, ¿qué pasa?!!!”

Tralaralarita, busco una casita, que tenga de todo y sea bonita.
¡Hola!, soy Benito el caracol. Si, ya se que me parezco a un limiagu. ¡¡Eh, eh, cuidadín, lo de babosa ya me parez un insultu.
Si. Soy Benito el caracol, lo que pasa ye que dende que lo de la capa d’ozono ta tan fastidiada, a la mínima que te de un puquiñín el sol, póneste como un zapatu.
Toi buscando casa, ¿sabéis de dalguna que seya afayaiza? Lo que mas me preocupa ye’l preciu, el restu, con que tenga cocina, bañu y una habitación voi de sobra. Na última que tuve, echome’l dueñu, decia que la queria pa una fia, y ja… El mui cabrón lo único que quería facer yera especular. Sabe que si la mantién cerrada una temporada, el preciu duplicase, al nun haber oferta, los precios ponense poles nubes, colo que los que tenemos un sueldu de mierda, n’un trabayu de mierda, nun podemos acceder a ningún pisu. Dempues, échennos en cara que nun queremos marchar del senu familiar, que vivimos como reis,.
Y el casu ye que nun dexen de construir cases. ¿Quién les compra? Toa esa xente, ¿de onde saca les perres? Menuda inversión que ye tener agora un pisu en propiedá, nin el arte da tanto. Lo malo son les hipoteques. ¿Realmente pensáis tar pagando fasta los setenta años? ensín contar que ties que seguir viviendo. Nun-y lo digáis a nadie, pero personalmente, prefiero disfrutar eses perres. Si, ya se que mientres alquiles nun ye pa ti y too eso, pero entós faigo la pregunta d’otra manera ¿realmente queréis tar tola vida nel mesmu sitiu? Claro, va ser que nun entendéis la mentalidá d’un caracol.
Que jodiu’l tema de los alquileres, los pisos, les families y los hogares. ¿Sabéis qué? ¡Que la solución ye la okupación!, y como decía Felisín; por ciertu, tengo que preguntai si sigue pensando lo mesmo; que lo único que merez la pena tener, ye lo que t'entre n’una mochila. Asina, si ties que escapar, ye mas rápido y menos pesao.
Mirai pa ehí. ¿Gustavos esta? Uf, a mi mólame. Igual d’entrada un pelín xustu, por tamañu, digo. Pero perfecta. Voi ver que ye lo que hai dientro y ya vos cuento Si non, pa la inauguración tais todes convidaes.
Quien okupa preokupa, pero una casa okupada, felicidá asegurada.







No hay comentarios:

Publicar un comentario