martes, 20 de mayo de 2008

Un día de playa

De sobra conocio ye, que a les sacaberes yos presta lo nidio, la solombra. Pero nun quita, y eso ye una realidá qu’entobía nun ta contrastada, que también yos preste dir a la playa. Non, nadar nun saben, pero floten y dan a les patuques. ¡Son tan perstoses…!
Lo que de verdá nun saben, por muncho que digan, ye surfear. ¡Y mira que son modernikis! Pero non, lo de cabalgar les foles nun ta fecho pa elles. Una vez intentáronlo, unos socorristes prestaron-y una tabla d’eses a una que conozo y fue incapaz de ponese enriba d’ella. Toi viendolu: llega la fola, el espatuxa, pega un blincu y… a tragar agua,. Mecagüen los socorristes de los… La realidá, ye que mas que socorristes yeren unos capullos, porque aunque nun había grandes foles, menos mal, la mar nun taba pa aquellos menesteres; los menesterosos, yeren aqueyos chulitos de playa que tuvieron un buen cachu riéndose de la probabilidá d’afogase d’aquella sacaberina guapa. ¡Madre de Dios que manera de tragar agua, que poco sentiu del equilibrio pue llegar a tener alguien y que incapacidá manifiesta de nun poder ser nunca como’l Body aquel de la película! ¡Cachis!


Lo que si-y presta a les sacaberes son esos neoprenos tos ceñidos. ¡Mmmmmm, que cuerpos! ¿sedrá verdá eso que dicen, que na mas ponelos méxense dientro pa mantener el calorín? Yo nun lo creo, pa eso te venden traxes de diferentes grosores. Aunque si lo que faes ye surf n’inviernu… ¡colo frio que ta’l agua! Si, de toes maneres ye un poco gocho.
Ya tamos en Mayu, mes de les flores. En breve podremos dir a la playa y pensar en bañanos y en ponenos morenes y en comer tortilla con arena y descubrir, que tiempos pasaos, siempre fueron meyores, que lo que nun pesen son los años, son los kilos. ¡Valla!
El surf, que gran inventu, aunque ya quisiera yo ver a dalgunes d’eses que vacilen, cabalgando una fola de tres metros o mas. ¡Je!. Velo pa creelo. Body solo había unu, y yera un personaxe de película.
P.D.
Por supuestu, la banda sonora d’esti post, ye cualquier canción de los neños de la playa o Beach Boys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario