martes, 13 de mayo de 2008

V Xornaes de monte Ibice-Cuadonga

¡Ya ta! El trabayu d’un añu ventilao en cuatro días.
Je, je. Non, ye mentira, que trabayu nun nos llevo na.
Pasaron ya les V Xornaes de monte Ibice-Cuadonga. Y la verdá, ye que fueron un éxitu. Siempre claro, que consideremos éxitu una media de 30 persones cada día. Polo tanto un éxitu. Comprendei que son unes xornaes de les de andar en zapatilles por casa, muy austeres, ensín grandes derroches de capital, pero con una gran imaxinación.
Fixaivos: Jorge Coto faciendo disfrutar al respetable col viaxe que fixo a Ecuador (selva tropical, altiplano y Galápagos). El, “ye biólogu”, al menos quedai muy poco pa terminar la carrera, y notase que-y apasionen los bichos. Aparte de ser un auténticu profesional de la oratoria. Sabiemos que diba ser un éxitu asegurau. Mas, cuando nun yera la primer vez que lu teniemos n’unes xornaes.
El martes, el turnu era pa Fernando Collía. Montañeru de pro y aficionau a la fotografía.
Fernando tenía’l encargu de facer una charra con proyección sobre la montaña asturiana, cosa que cumplió a rajatabla. ¿Cuántos nomes de picos, collades, mayades, cordales y demás ades que se vos ocurra puede saber una persona? Fernando Collía sabialo todo. Y cuando digo todo, nun quiero decir casi todo, si non todo. Tolos nomes de valles, vallines y vallaos, collades, morres y camperes. Yo que se. ¿Sabéis que pasa? Que pa mi, ye dalgo personal, la proyección fizose bastante monótona, un pelín gris y polo tantu, llarga. Sientolo.
El miércoles “actuó” Manuel S. Juan, en realidá, Ahmed. Un rapaz que lleva dende los nueve años n’Asturies y que tamien conoz la montaña asturiana como la palma de la mano, aunque non como Fernando. Esti sabia casi tolos nomes de casi tó. Un crack tamien el bereber, como el mesmu se denominaba.
EL remate tubimoslu el xueves con Xuan, un mozu d’Aviles aficionau a la bicicleta y que como Jorge llera la segunda vez que taba nes xornaes. La vez pasada había tao con unos colegas pola parte del norte de China y el sur de Mongolia. Y agora venia a presentanos el viaxe que había fecho, el solu, al travies de la carretera austral, ente Argentina y Chile. Una proyección guapa. Más que proyección, un alarde tecnolóxicu. Bueno, igual non tantu, lo que pasa ye que’l restu traien diapositives y esti neñu fizo dixital, y traialo ya preparadino con titulos y toes eses cosines que lo faen too más guapo.
¡¡¡REPETIMOS!!!
¡Éxitu de les V Xornaes de monte Ibice-Cuadonga!

Que sepais que’l comandu itinerante del Ibice, ya ta dando-y vueltes a les VI Xornaes, asina que si tenéis dalguna proyección guapa o ganes de preparala, solo tenéis que danos un toque y ya veremos como lo facemos. Eso si, nun esperar que pagamos un euro a naide, como muncho, un detallin y una botellina sidra, o dos, o tres, o …, eso podemos aseguravoslo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario