viernes, 18 de julio de 2008

Por fin nos llego la hora

Ya van unos cuantos años, que “En Forma Sacabera” quier conquistar el espaciu al travies de la banda sonora del planeta azul. Lo que nun tienen claro, ye qu’espaciu quieren conquistar; si el sidral, entendiendo por esti, el exterior o quiciaves el interior, el que tien que ver cola mecánica de les radios. El casu ye que materia pa conseguilo nunca-yos faltó, tolo contrario. Igual ye esti el motivu y por eso mesmo nun saben canalizar bien el so mensaxe, siguiendo por ello na periferia del dial. Nel centru permanente de la llingua nes ondes. Y constanos que tan nel so mediu. A gusto. Lo que pasa, ye qu’estes sacaberes del sieglu XXI, siempre aspiraron a mas y porsupuestu nunca escatimaron esfuerzos.
¡Pero agora llega el momentu!
Garrando al toreru de los güevos, decidense a poner remediu a les solombres acustiques qu’ensordecen al mundu y pa ello, engólense no mas alto de la antena trasmisora y glayen, mas bien canten, al mieu y al vertigu que-yos da ta tan altes.
Pasin a pasu, cede a cede, archivu sonoru en mp3 a archivu sonoru en mp3, llancenlu dende la altura pa intentar algamar la folias de so vida. Nun-yos importa que seya en formatu gospel, blues, soul, pop, heby metal , folk, llectrónica o rock and roll. Elles solo quieren pasalo bien y si pa ello faese necesario esguilar per una torre de fierro, agarrense a los machos y conviertense en aves rapaces de la radiodifusión n’asturianu. De paso, como non, Xuanxo Mariño aprovecha pa facei l’encargu de camudar d’emisor y el cableao de la radio, ¡que tio!

¡Preparense ustedes, porque equí tan les nueves sacaberes! Dende’l 106.1 de la frecuencia modulada, al travies de radiosele.net y col altor suficiente como pa que tol universu s’entere, “en forma sacabera” pon la banda sonora del nuevu mileniu. Que esti ya tea entamau, solo ye culpa de la galbana que da ponese a trabayar.
“En forma sacabera”, un requexu sonoru del planeta azul. Tolos llunes ente les seis y media y les ocho la tarde na sintonia de radio sele.
- Bueno val, venga. Ya pues baxar que ya ta fecha la cuña.
- ¡Nin pa dios! Subir subí, pero agora nun baxo. ¡Que s’entere tol mundu que quiero esnalar!
- Anda aguila. Que pareces un aguila con eses uñones.
- ¿Aguila? Simpar Albatros que nun dexará de dai a los brazos fasta que tol mundu s’entere de que Dañel ta nes ondes y que piensa dar el Dañelazu.
- ¡¡Que baxes coño, que nun tengo tol día!!
- Graaaa, graaaa (ponei voz de Albatros pa lleer esto)
- Pedazu de... Ehí quedes. Agora marcho cola escalera y haber como lo faes.
- Dañel surcando los cielos como ave fénix en forma sacabera. Que gran final.


Nota: semeyes cedies por Mely Fernandez, que xunto a Xuanxose Mariño, son les responsables de “Nueches de Radio” que emítese de Llunes a Xueves en horariu de ocho a diez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario