viernes, 31 de octubre de 2008

¡Qué suene la música!

Preparaes, llistes y... ¡¡Tremenda bomba de descubrimientu!! Poder poner soníu a les hestories que vos cuente.
Bueno, val. Ya se que esto teneislo superao, pero pa mi que soi un pexe chiquitín nel oceanu de la rede, teneis qu'entendelo. Pa llegar a conseguir poner equí esta canción, nun veais.
Gracies al sofitu d'Ana Moro, conseguí poner una especie de playlist nel marxen derechu del blogue, pero salía raro, como demasiao grande y nun quedaba bien. Pero agora que acabo descubrir esto, casi que me mola mas. A cada hestoria una banda sonora personalizada.
Dicen que les utopíes sirven pa seguir caminando, asina que'l siguiente pasu ye conseguir les canciones que yo quiero, les que a mi me apetezan. Aunque de momentu, les que sintais, van ser les que vienen predeterminaes pela páxina web onde atopé esto, onde entovía tengo que afondar pa ver qué cantidá y cuánta calidá de música tienen, ya lo direis notando.
¡Basta de charres!
Pa entamar esti nuevu esperimentu y como nun podía se d'otra forma: l'ínclitu, el maravillosu, el de la voz aterciopelada, Tom Waits.


De todes formes, que nun se vos escaeza que tolos llunes, ente les 18:30 y les 20:00 hores, na sintonía de Radio Sele, nel 106,1 de la frecuencia modulada, les sacaberes ponen la banda sonora del planeta azul.

No hay comentarios:

Publicar un comentario