domingo, 26 de octubre de 2008

Una galleta no mas

Devio de pasar ¿cuántu tiempu, 10 minutos? Taba solu y fizome creyer que esperaba la mio visita. Confiaba en que me averase. Quería veme de más cerca. ¡Y claro! ¿Como nun diva dir onde el taba? ¡Glayaba pidiéndolo! Yo, porsupuestu, avereme sele, disimulando como si la cosa nun fuera conmigo: fiu, fiu, fiu (silvios de disimulu). Si, taba esperándome. Esperaba que me dexase ver. ¡Qué tonta fui! Avereme creyendo que la reciprocidá yera coyuntural. Yo mostrábame y dexábame retratar y el..., el dábame dalgo rico de comer.
Pero yo nun cuntaba con aquello. ¡UNA GALLETA! ¡UNA MISERABLE GALLETA! Pero ¿qué se creen? Estos jodidos turistones deben de pensar que nun tenemos otra cosa que facer. Val que nun me presionó pa que fuera, val que de bona voluntá yo me dexé facer, val que el nun tenía porque dame nada, pero ¿una galleta na mas? Xamón, chorizo, tortiella. Dalgo más sustancial ¿non?
Nun lo termino d’atalantar, lleven eses mochilones y quierenlo too pa elles.
Yo paso, acabo decidir que nunca mas. Que-yos den. A veeeeeeeeeeeer la ballena.

2 comentarios:

  1. La Sacabera ye un blog de llectura obligada na mió casa de La Llera (y dacuandu tamién nel trabayu) porque m'apurres enerxía y vitalidá amás de facémelo pasar perbien. Gracies, Dani poles toos palabres, y anque agora nun t'atopo per Uviéu comu enantes, yes un collaciu de los indispensables.

    ResponderEliminar
  2. La Sacabera Errante30 de octubre de 2008, 7:17

    ¡¡¡DUBAAAAAAA!!! Yel el meyor. Por ciertu, nun se si te lo dixe, pero ties un blogue chulisimu. Besazos tronco y ya te garrare pa tomar unos culetes.

    ResponderEliminar