jueves, 13 de diciembre de 2012

Les nieves del Kilimanjaro

Veo a Don Peralta engarrase cola cuesta, la borrina y la ventisca, y ensin saber porque, pienso en “Les nieves del Kilimanjaro”… 
Anque de xuru te confundiendo la pelicula protagonizada por Gregory Peck y Ava Gardner con dalguna de les de Tarzan. N’aquella na que ascendien por aquellos desfilaeros angostos, seguies por porteadores nativos qu’irremediablemente terminaben callendo al vaciu ente glayios estremecedores. 
Que clasicos. 
Tanto como Don Peralta y yo yendo a San Isidro a estrenar la nieve d’esti nuevu iviernu. 

“La ventisca azotabalos con virulencia, convirtiendo la so ascensión n’un infiernu blancu y friu” 

Je. A lo cabero, como nos clasicos, todo termina bien. Nun conseguimos facer lo que queriemos, pero ni Don Peralta ye Tarzan, ni yo Ava Gardner.




4 comentarios:

  1. Un aire Ava siempre tuviste, jejeje!
    No vayais tan arriba que hay mucha nieve y está muy dura y ye peligrosa, ayyyyy que miedo!

    ResponderEliminar
  2. Jeje. Si, ye verdá, un aire melodramáticu si que tengo si. Y tranqui, que al final siempre parez mas alto de lo que ye. Un besu.

    ResponderEliminar
  3. Por un momentu pensé en lleer una romántica hestoria ambientada nesos llugares fantásticos qu'arrodien el Kili, anque pensándolo bien Donpe dase un aíre a Gregroy Peak, jajajajaj. Guapisimas semeyes. Saludos.

    ResponderEliminar
  4. Jaja. Gracies carlos... Toi pensando que si, que Donpe tien mas traza de Gregory, nun voi decir de que la tengo yo. y en realida, mas que romantica, Dompe y yo mantenemos una rellación melodramatica, y siempre mas melo que dramatica. Jaja. Gracies polos comentarios nenu.

    ResponderEliminar