lunes, 22 de abril de 2013

Empate na Condomina

Reconózolo. Nun me presta'l fútbol.
Nun me presta'l fútbol competición; préstame más el xuegu del tuya, mía, patadina y gol de cuando lleramos neñes; el de la llei de la caleya, el que la tira va por ella; el de la llei de la manzana, voi si me da la gana; el de ¡¡¡Uyyyyyyyy!!!! cuando la pelota pasa a diez metros de la portería.
Tampoco me presta'l fútbol como negociu; préstame más el de oro, plata, oro, plata, oro…, tú vas conmigo y tú vas con ella.
Non, nun me presta'l fútbol grande, pero reconozámoslo, ¿a quién-y presta pasar per embaxu'l futbolín?
Ta pedía.


2 comentarios:

  1. A mi me presta ese que dices de tú pa mi...pa recordarlo. Qué tensión mientras esperabas a que te eligieran. Y poco más, porque el dichoso futbolin me pone nerviosísima y ya me prestaba que me gustara un poco más.

    ResponderEliminar
  2. Oro, plata, oro, plata. Monta y..., nun m'acuerdo como se decia. Lo del futbolin ye que lo tienes probao poco.

    ResponderEliminar