lunes, 10 de febrero de 2014

Pué ser que seya esta la nueche perfeuta, la gran nueche.
Igual tás pensando eso…
Mírate pa ehí que traza, qué ye ¿qué nun te ves escucando na escuridá pa ver si llego? ¿Qu’esperes atopar? ¿Cómo ye que m’imaxines? …
Entiendo’l to silenciu, tas asustau y nun sabes porqué, nun ties idega de a que t’enfrentes y ensin embargu, ehí tas; cola determinación del inconsciente, a la espera de nun sabes qué. ¿Y si tampoco fuese esta la nueche? Nun pueo negar que sabes que toi equí, tas sintiéndome y necesites saber como soi, poneme cara, cuerpu, definir esta voz que lleves dientro.
Quiero que sepas que nun ye intención mia atormentate; eses pastilles que tomes, va tiempu que nun te sirven de ná; inclusu’l médicu que visites asegura la irrelevancia de la mi esistencia; diz que ta too na to cabeza… Pero mírate..., nun pares na intención de conoceme.
Enantes falaves conmigo, agora ni eso; escuches y esperes chucau na escuridá a que apareza. ¿Quies realmente conoceme?
Sigues ensin falar…
Espera, toi llendo.




1 comentario:

  1. Invitación - E
    Soy brasileño.
    Pasei acá leendo , y visitando su blog.
    También tengo un, sólo que mucho más simple.
    Estoy invitando a visitarme, y si es posible seguir juntos por ellos y con ellos. Siempre me gustó escribir, exponer y compartir mis ideas con las personas, independientemente de su clase Social, Creed Religiosa, Orientación Sexual, o la Etnicidad.
    A mí, lo que es nuestro interés el intercambio de ideas, y, pensamientos.
    Estoy ahí en mi Simpleton espacio, esperando.
    Y yo ya estoy siguiendo tu blog.
    Fortaleza, la Paz, Amistad y felicidad
    para ti, un abrazo desde Brasil.
    www.josemariacosta.com

    ResponderEliminar