sábado, 20 de diciembre de 2014

La ventana indiscreta


Hola Fele ¿atópeste ehí?
Yo equí voi llevándolo; echándote de menos…
Triste claro, como nun voi tar triste; nun me diste tiempo a despedime…; si, ya sé que nun llera esi ni’l plan, ni la to intención…, perdona.
Val, si. Si…
Yo intentolo, aunque tá resultándome difícil enforma disimular delantre d’estes. Ya sabes, tamos nestes feches y tan oscuro ta fuera como dientro.
Si, elles tamién lo lleven como pueden. Tamien disimulen delantre mio. Tamien t’echen de menos.
Bueno…
Si, claro que pienso en ti: cada día, cada minutu, cada segundu.
Yo a ti tamien.
Adiós.
Adios, adiós. Quierote.



4 comentarios:

  1. Muy chula, la entrada.
    Menudas fiestas os va a tocar pasar...
    Ánimo y un abrazo.

    ResponderEliminar
  2. Navidá, navidá, dulce navidáááááááááá. Jejejejeje. Gracies Dompe.

    ResponderEliminar
  3. Anque dicilo ye un tópicu, asina ye la vida.¡Hai que siguir! ¡¡¡Fuercia!!!

    ResponderEliminar
  4. Aunque no entro todos los días, de vez en cuando me paso por aquí a ver qué se cuece y me he encontrado con esto. Es taaaaaaaaaaan bonito. Ojalá se pudiese hablar por teléfono, con eso hasta me conformaba! Un besazo enorme!

    ResponderEliminar